2014. augusztus 6., szerda

00. Prológus

 "Ide figyelj! Édesem,innen nem menekülhetsz. Egyszerűen esélytelen,hogy kijuss,szerintem ne is próbálkozz,az csak neked lesz rossz. Adunk egy csini ruhát,tudom,nem olyat amit a plázában árulnak,de hidd el,jól fog állni,ha meg nem,senkit sem érdekel. Ezt követően egy édes kis kiképzésben lesz részed,megtanulsz lőni,meg egy kicsit fejlesztjük az állóképességed,aztán már mehetsz is a frontra az ukránok oldalán,édesapád ellen,világos? Értetted cunci?"
  Ezek a mondatok rendesen az agyamba fúródtak.
Egyedül voltam otthon,a szobámban éppen a gitáromat pengettem, azzal az elhatározással, hogy megtanulok egy új dalt. Amikor egy pillanatra a kezemet megállítottam,léptekre lettem figyelmes. De tudtam,hogy senki nem lehet bent,ajtó zárva,meg a bejárónő éppen nyaral vagy mit mondott. Apu rendszerint a parlamentben élvezi a klímát és mereszti a fenekét valami megbeszélésen,anyu meg már rég elköltözött. Tehát 100% hogy senki sincs bent-próbáltam nyugtatni magam,és folytattam amit elkezdtem. Erre hirtelen kivágódik a szoba ajtaja,három maszkos csávó futott be rajta egy zsákkal és egy husánggal a kezükben. Ennyi. Innentől képszakadás. De el tudom képzelni mi lehetett,leütöttek,rám tették a zsákot és elhurcoltak.

6 megjegyzés:

  1. Még csak az ötödik sornál tartok, de máris, mondom máris megtetszett! Vlagyimir Putyin? Hm... Nagyon figyelem felkeltő! és egyedi karakter!



    Éééééééééésssss!! Első komizó vagyok! (konfettit nekem!)

    VálaszTörlés
  2. Örülök neki!:) nem is lesz szerintem több kommentelő:')
    Hát,Putyin egy híres ember,de nem sok blogban lehetett látni,gondoltam majd én írok egy olyat:D

    VálaszTörlés
  3. Hát most őszintén...ilyen egyedi történetet még nem olvastam :D

    VálaszTörlés
  4. annyira jól esik :D köszönöm :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ruie! Nagyon tetszik a történeted, főleg, hogy ilyen egyedi karaktert használsz. Arra figyelj, hogy Putyin nem miniszterelnök, hanem elnök, azaz tényleges államfő. Egyébként alig várom a következő részt, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! :) juj, elírtam,hosszú volt a tegnapi napom lehet agyilag már túl fáradt voltam. köszönöm hogy szóltál!

    VálaszTörlés